کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوآوری‌ های جدید در آخرین نسخه آزمایشی ویندوز

مایکروسافت امروز یک نسخه آزمایشی جدید برای کاربران آزمایشی ویندوز منتشر کرد. این نسخه جدید با شماره ساخت ۲۲۶۳۵.۴۰۱ و کد KB5041869، نوار سیستم ساده شده‌ای را که به تازگی حذف شده بود، دوباره بازگردانده است. این نسخه بهبود های دیگری هم دارد. مایکروسافت همچنین با این نسخه، بروزرسانی جدیدی برای برنامه نقاشی منتشر کرده است.

 

نوآوری‌ های جدید در آخرین نسخه آزمایشی ویندوز

 

تغییرات و بهبود ها که به تدریج با فعال کردن یک دکمه در کانال بتا منتشر می‌شوند:

  1. نوار وظیفه و سینی سیستم: نوار سیستم ساده‌ شده با تغییر کوتاه‌ شده تاریخ و زمان که با نسخه ۲۲۶۳۵.۳۹۳۰ شروع به انتشار کرد، اکنون پس از غیرفعال کردن موقت برای رفع برخی مشکلات، دوباره برای کاربران آزمایشی ویندوز در کانال بتا شروع به انتشار کرده است. نوار سیستم ساده شده با فرم کوتاه شده داده‌ ها و زمان و بدون آیکون زنگ اعلان نمایش داده می‌شود. برای کاربران آزمایشی در کانال بتا که تجربه نمایش لیست‌ های پرش را هنگام قرار دادن نشانگر ماوس روی برنامه‌ های روی نوار وظیفه که دارای لیست‌ های پرش هستند دارند (که با نسخه ۲۲۶۳۵.۴۰۰۰ شروع به انتشار کرد)، یک تنظیم وجود دارد که می‌توانید آن را از طریق تنظیمات > شخصی‌ سازی > نوار وظیفه در زیر «رفتارهای نوار وظیفه» خاموش کنید.

 

رفع مشکلات که به تدریج با فعال کردن یک دکمه در کانال بتا منتشر می‌شوند:

  1. نوار وظیفه: یک مشکل اخیر که در آن اگر کلید Shift را هنگام کلیک راست روی آیکون یک برنامه روی نوار وظیفه فشار می‌دادید، یک نمونه دیگر از برنامه باز می‌شد به جای منوی مورد انتظار، برطرف شد. به عنوان بخشی از این رفع، ما همچنین یک مشکل را برطرف کردیم که در آن فشار دادن کلید Shift هنگام کلیک راست روی یک آیکون برنامه روی نوار وظیفه گاهی اوقات باعث خرابی explorer.exe می‌شد.
  2. مدیر وظیفه: یک مشکل که در آن منوی کشویی در بالای بخش GPU عملکرد در حالت تاریک نمایش داده نمی‌شد، برطرف شد.

 

مشکلات شناخته شده:

  1. نوار وظیفه: ما در حال کار بر روی رفع مشکلی هستیم که باعث می‌شود explorer.exe برای برخی از کاربران آزمایشی هنگام بستن برنامه‌ ها از نوار وظیفه در نسخه‌ های جدید خراب شود.
  2. اکسپلورر فایل: کاربران آزمایشی در کانال بتا با بخش‌ های بروز شده اخیر، مورد علاقه‌ ها و اشتراکی در صفحه اصلی اکسپلورر فایل ممکن است مشکلات شناخته شده زیر را ببینند: فوکوس کیبورد ممکن است هنگام انتخاب یک مورد تب انتخاب نشده از دست برود.
  3. ورودی: ما در حال کار بر روی رفع مشکلی هستیم که باعث بسته شدن پنل ایموجی هنگام تلاش برای تغییر به بخش‌ های کاوموجی و نماد ها یا پس از انتخاب یک ایموجی می‌شود.

 

بروزرسانی برنامه نقاشی:

ما در حال انتشار یک بروزرسانی برای برنامه نقاشی (نسخه ۱۱.۲۴۰۶.۳۶.۰ و جدیدتر) برای کاربران آزمایشی ویندوز در کانال‌ های بتا و پیش‌ نمایش انتشار هستیم که بهبود های زیر را معرفی می‌کند:

  1. پشتیبانی از پاک‌ کن دکمه عقب قلم: در بروزرسانی جدید، کاربران اکنون می‌توانند با فشار دادن دکمه پاک‌کن یا چرخاندن قلم استایلوس به پشت برای پاک کردن، به طور یکپارچه از ابزار فعلی خود به پاک‌کن تغییر دهند.
  2. پشتیبانی از انتخاب طناب با دکمه کناری قلم: در آخرین بروزرسانی، کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی دکمه کناری هنگام قرار دادن قلم استایلوس روی صفحه، از ابزار انتخاب آزاد استفاده کنند و هر چیزی را روی بوم به سرعت انتخاب کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50710 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/20 تعداد مشاهده: 753
سافت گذر